|
|
|
»
Stiri » 50 de saptamani in bucatariile lumii

50 de saptamani in bucatariile lumii

In perioada ianurie - decembrie 2014, Russenart Communications in parteneriat cu Arpis si Kotanyi Romania deruleaza programul de educatie culinara ”50 de saptamani in bucatariile lumii” pentru a promova 50 de retete culese din 12 bucatarii ale lumii. 
Cele 12 bucatarii promovate in cadrul proiectului sunt: indiana, italiana, chinezeasca, spaniola, japoneza, turceasca, libaneza, mexicana, austriaca, greceasca, israeliana si frantuzeasca. 
In fiecare luna vor fi promovate 4-5 retete specifice unei bucatarii participante in proiect. Toate retetele vor fi pregatite, saptamanal, la restaurantele partenere din Bucuresti si vor putea fi degustate pe durata proiectului.
 
Prima bucatarie internationala ale carei retete vor fi descoperite si promovate in cursul lunii ianuarie este bucataria indiana. Retetele specifice bucatariei indiene vor fi preparate si degustate la Taj Restaurant.
 
La finalul fiecarei luni de promovare a fiecarei bucatarii internationale, organizatorii vor pregati cate o seara speciala, cu muzica specifica si cu degustari ale retetelor si bauturilor traditionale ale bucatariei promovate.
”Ne-am propus, prin acest proiect de educatie culinara sa promovam cele mai cunoscute 12 bucatarii ale lumii si sa educam publicul in ceea ce priveste ingredientele specifice fiecarei bucatarii. Timp de 50 de saptamani, cu sprijinul a 12 restaurante din Bucuresti, vom incerca sa identificam si sa aducem in atentia gurmanzilor cele mai interesante retete si locurile in care pot fi degustate. Este bine ca exista restaurante care au retete traditionale specifice si vrem sa-i ajutam pe cititori sa le descopere”, a declarat Larisa Toader, Managing Director Russenart Communications.
”Arta culinara cunoaste o multitudine de forme cand ne gandim la nivel global. Ea e influentata de zona geografica, de climat, de cultura si multi alti factori. Credem ca diversitatea este un factor important si astfel ne-am alaturat proiectului "50 de saptamani in bucatariile lumii" pentru a prezenta si sustine arta culinara din cele mai importante si influente bucatarii ale lumii”, a declarat Vlad Szilagyi, Online Marketing Manager SamMills Distribution.

Programul de educatie culinara ”50 de saptamani in bucatariile lumii” este initiat de agentia Russenart Comunications in parteneriat cu Arpis si Kotanyi Romania. Programul va fi derulat in perioada ianuarie – noiembrie 2014 cu sprijinul a 43 de parteneri media (televiziuni, publicatii tiparite si online, bloguri): Amelie.ro, Autentic Promotion, Bucatarescu.ro, Bucataria Culinara, Bucataria pentru toti, Calendar Evenimente, Campus TV, Casa mea, Culinar.ro, Carticica Practica, Cefacemimi?, Coolinaria, ecuisine.ro, DiasporaLive.ro, De savurat, ele.ro, eurocadouri.com, eva.ro, Euforia TV, Fabrica de Carne, Fabrica de lapte, Fapt divers, Food & Bar, Foodblog, Garbo.ro, Gastro Media, gustos.ro, Horeca Romania, HRB Expert, InfoAliment, inoras.ro, jurnaldebucuresti.com, metropotam.ro, Mujer, Online Sudent, Papa bun, Pap Tot, Restograf, Senso TV, stiuunloc.ro, Timisoara Express, MTWebArt, Woman TV, WorldWide Romania.
 
Programul de educatie culinara va fi sprijinit de 12 restaurante diferite care vor prepara si oferi publicului retetele specifice fiecarei bucatarii.